S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Tel.: +421 907 608 285    email:artdesignmaya@gmail.com                 

                                 

 

Radi vám poradíme

MAYA ART DESIGN s. r. o.
J.Jesenského 2296/9
Topoľčany 95501
tel: +421907608285
napíšte nám

Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

I.ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE

1. Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predajcom,ktoré budú uzatvorené prostredníctvom eshopu www.mayaartdesign.sk podľa Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014 Zb.

Predávajúcim je:

MAYA ART DESIGN s. r. o.  J.Jesenského 2296/9, Topoľčany, 955 01    IČO: 55 913 598    DIČ: 2122126600  IČDPH:SK2122126600

Tel.č. +421907 608 285    email: artdesignmaya@gmail.com

Bankové spojenie:
Slsp: SK70 0900 0000 0052 1125 4097      SWIFT: GIBASKBX

Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra oddiel Sro, vložka 62030/N

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
P.O. BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 037/7720 001 037/7720 034 fax č.: 037/ 7720 024 Email: nr@soi.sk

2.Kupujúcim sa rozumie fyzická, alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom obchodu. Do spôsobu objednávky taktiež spadá objednávka v e-mailovej alebo písomnej forme.

3. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár (poprípade e-mail), obsahujúci informácie o kupujúcom, zozname objednaného tovaru z ponuky obchodu a celkovej cene objednávky, ktorý je spracovaný systémom obchodu. To isté platí aj pre písomnú formu objednávky.


II. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO

1. Predávajúci sa zaväzuje, že svojim zákazníkom dodá:
• správny druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok obchodu platných v deň odoslania elektronickej objednávky,
• tovar ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.

2. Predávajúci spolu s tovarom dodá kupujúcemu všetky náležité doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú:
• Faktúru alebo Dodací list, (ktorý slúži aj ako záručný list)

3. Predávajúci zabezpečí, aby pri preprave tovaru nedošlo k jeho poškodeniu, tieto opatrenia zahŕňajú dostatočné balenie tovaru.

4. Predávajúci nenesie zodpovednosť:
• za oneskorené dodanie, prípadne poškodenie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. kuriérskou službou,
• za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

5. Predávajúcisi vyhradzuje právo stornovať objednávku a možnosť jednostranného odstúpenia od zmluvy v prípade vypredania tovaru na sklade, výraznej zmeny ceny produktu u dodávateľa, chybne uvedenej ceny pri produkte v dôsledku technického problému aplikácie.

III. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO

1.Kupujúci sa zaväzuje objednaný tovar riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad alebo poškodenia zásielky, túto informáciu bezodkladne oznámiť prepravcovi a prevádzkovateľovi.

2. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením jeho kúpnej ceny.

3. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho prevzatím objednaného tovaru.

IV. OBJEDNÁVKA,UZATVORENIE A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY                                                                            
1. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných elektronickým systémom pri registrácii kupujúceho, alebo pri realizácii objednávky. Kupujúci odoslaním objednávky vyjadruje súhlas s týmito Obchodnými podmienkami v znení platnom v deň odoslania objednávky.

2. Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh kúpno-predajnej zmluvy a sú považované za záväzné pre obe zúčastnené strany.

3. Prijatie objednávky predávajúcim bude potvrdené e-mailom na adresu udanú zákazníkom pri registrácii.

4. Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.), požiadať kupujúceho o potvrdenie objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia potvrdenia kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.

5. Kupujúci je oprávnený stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania. Objednávka môže byť stornovaná telefonicky alebo e-mailom na adrese artdesignmaya@gmail.com.

6. K vlastnému uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy dochádza prevzatím tovaru kupujúcim.

7. Kupujúci môže bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v zmysle §7 zákona č. zákon č. 102/2014 Z. z. a to písomným oznámením a vyplnením Formulár na odstúpenie od zmluvy na e-mailovú adresu artdesignmaya@gmail.com. O akceptovaní odstúpenia od zmluvy bude kupujúci vyrozumený e-mailom do 24 hodín od obdržania odstúpenia. Neplatí v prípade výroby na mieru,poďla vlastných požiadaviek kupujúceho.

8.V prípade výroby na mieru a poďla vlastných požiadaviek kupujúceho nie je možné odstúpiť od zmluvy

9.V prípade odstúpenia od zmluvy sa kupujúci zaväzuje vrátiť nepoužitý tovar predajcovi do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy v pôvodnom balení, bez poškodenia a závad na adresu MAYA ART DESIGN s. r. o. J.Jesenského 2296/9, 955 01.

10.Predávajúci sa zaväzuje pri odstúpení kupujúceho od zmluvy prevziať tovar späť a vrátiť kupujúcemu zaplatenú sumu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia vráteného tovaru. Predávajúci vráti kupujúcemu peniaze na  bankový účet ktorý bude uvedený na Formulár na odstúpenie od zmluvy a priložený k tovaru.

11. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy:
• ak objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (zle uvedené telefonické číslo alebo email, kupujúci neodpovedá na emaily, nezdvíha telefón, atď.),
• objednaný tovar už nie je možné zaobstarať (tovar sa už nevyrába alebo nedodáva),
• cena tovaru sa výrazne zmenila u dodávateľa tovaru (prevádzkovateľ okamžite kontaktuje kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu),
• ak je dôvodné podozrenie, že ide o snahu kupujúceho zavádzať prevádzkovateľa uvedením falošných, klamlivých alebo nesprávnych údajov

V. DODACIE PODMIENKY A TERMÍNY

1. Miestom plnenia zmluvy sa rozumie doručovacia adresa prijímateľa uvedená kupujúcemu v elektronickej objednávke obchodu. Tovar bude dodaný prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov.

2. Dodanie tovaru je uskutočnené kuriérskou spoločnosťou GLS.

3. Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia kúpnej sumy v plnej výške.

4. Predávajúci vyexpeduje kupujúcemu tovar k dodaniu v dobe 2-3 dní od prijatia elektronickej objednávky. Doba pre dodanie tovaru môže byť aj dlhšia a kupujúci bude o nej včas informovaný. Produkt vyrábaný na mieru može byť odoslaný v dobe 5-7dní. Nedodanie tovaru do 30 kalendárnych dní, alebo nesúhlas kupujúceho s predĺženou dobou pre dodanie tovaru, oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy.

5. Dohodnutá dodacia lehota platí, ak nenastanú nepredvídané alebo od vôle strán nezávislé okolnosti, t. j. okolnosti vylučujúce zodpovednosť, ako napríklad všetky prípady vyššej moci, ktoré znemožnia jej dodržanie. K týmto okolnostiam patria tiež úradné zásahy a zákazy, zdržanie spôsobené pri preprave alebo colnom odbavení, škody spôsobené počas prepravy len v prípade mimoriadnych okolností a ozbrojené konflikty. Vymenované okolnosti oprávňujú predávajúceho predĺžiť dodaciu lehotu. O týchto okolnostiach je predávajúci povinný kupujúceho bezodkladne informovať.


VI. CENA DOPRAVY

1. Predávajúci na základe svojej obchodnej stratégie prideľuje zľavy, ktoré nie sú zo strany kupujúceho nárokovateľné.

2. Predávajúci stanovuje cenu dopravy, ktorá sa v objednávke pripočítava k hodnote tovaru a ktorú je kupujúci povinný zaplatiť spolu s cenou tovaru, tak ako je to uvedené na objednávke.  

3. Možnosti dopravy:

Kuriér GLS 4€ + dobierka 1€

Parcelshop GLS 3,80€ + dobierka 1€

Osobný odber 0€

  

VII. KÚPNA CENA A PLATBY                                                     

1.Ceny produktov prezentované v eshope www.mayaartdesign.sk sú uvedené v Eurách vrátane dane z pridanej hodnoty.

2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v prípade tlačových chýb, zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru. O týchto okolnostiach je prevádzkovateľ povinný kupujúceho bezodkladne informovať. Kupujúci je v týchto prípadoch oprávnený odstúpiť od zmluvy.

3. Kupujúci môže za tovar zaplatiť nasledovnými spôsobmi:
a) Dobierkou- Cenu za objednaný tovar kupujúci zaplatí až pri jeho prevzatí na pošte,od kuriéra,v zásielkovni. Pri tomto spôsobe platby účtujeme k cene objednávky aj poštovný poplatok za zaslanie tovaru na dobierku.
b) Zálohovou faktúrou(platbou vopred) – predávajúci vystaví a odošle kupujúcemu zálohovú faktúru na jeho e-mailovú adresu. Splatnosť zálohovej faktúry je do 7 dní odo dňa vystavenia. Po pripísaní sumy uvedenej v zálohovej faktúre na účet predávajúceho, odošle predávajúci tovar spolu s faktúrou kupujúcemu na základe dodacích podmienok. Predajca nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru z dôvodu oneskorenia úhrady zálohovej faktúry predávajúcim. Predajca bude rezervovať tovar pre kupujúceho maximálne 7 kalendárných dní odo dňa vystavenia zálohovej faktúry. Ak je cena tovaru hradená prostredníctvom elektronického platobného styku, je tovar expedovaný prednostne po pripísaní celkovej ceny vrátane DPH v prospech účtu predajcu.
c)V hotovosti-cenu za objednaný tovar zaplatí kupujúci v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru od prevádzkovateľa. Osobný odber je možný v predajni Tortičkovo,Streďanská 1013/25,Topoľčany 95503
                                                                                                  

4.Produkt vyrobený na mieru musí kupujúci uhradiť vopred platbou na účet. Cena za takýto výrobok bude vypočítaná podľa veľkosti,zložitosti a druhu materiálu a bude oznámená kupujúcemu. Po schválení danej sumy budú kupujúcemu zaslané podklady na platbu. Až po prijatí platby sa začne jeho výroba. V prípade takého produktu neplatí odstúpenie od zmluvy do 14dní.


VIII. ZÁRUKA,REKLAMÁCIE

1.Predávajúci zodpovedá za závady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe spôsobené závadou materiálu, funkčnou chybou, alebo závady spôsobené pri výrobe.Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. 

2.Spolu s tovarom dodá kupujúcemu všetky náležité doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú: faktúru a reklamačný protokol.

3.Záručná doba je 24 mesiacov,ktorá plynie od prevziatia tovaru kupujúcim. Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má pri kúpe tovaru v e-shope nárok len na 12-mesačnú záručnú dobu. 

4.Záruka sa nemôže vzťahovať na bežné opotrebenie tovaru. Záruka sa preto nevzťahuje na bežné poškodenie obalového materiálu v dôsledku používania tovaru. Na darčeky zaslané spolu s tovarom sa vyššie uvedené nevzťahuje a nie sú predmetom reklamácie.

5.Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené neodbornou obsluhou a neprimeraným zaobchádzaním, resp. vystavovaním extrémnym a neobvyklým podmienkam na ktoré nie je výrobok určený a je aj v rozpore s návodom výrobcu.

6.Záručná reklamácia je taká reklamácia, u ktorej je zjavné, že k poškodeniu nedošlo nesprávnym a neúmerným zaobchádzaním, čím sa rozumie: použitie výrobku k iným účelom ako je určený, pôsobením výrobku nadmernou silou, nesprávnou údržbou výrobku, nesprávnou manipuláciou s výrobkom.         

7.Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť

8.Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

9.Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci

10.Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o platbe-fakúra a vypísaný reklamačný protokol,ktorý sa bude nachádzať v emaili o odoslaní objednávky.                                                             

11.Poškodený tovar spolu s dokladom o kúpe a reklamačnom protokole je kupujúci povinný odoslať alebo priniesť osobne na adresu predajcu MAYA ART DESIGN s.r.o. J.Jesenského 2296/9, Topoľčany 95501 .                                                                                                                                

12.Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí sposob vybavenia ihneď alebo v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamacie,najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.                                                             

13.Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie.

14.Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.



IX. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Účelom spracovania osobných údajov je ich využitie na plnenie spotrebiteľskej zmluvy, ktorú predávajúci uzatvára s kupujúcim vytvorením objednávky v tomto internetovom obchode. Táto spotrebiteľská zmluva je zároveň právnym základom pre spracúvanie osobných údajov kupujúceho. Poskytnutie osobných údajov kupujúceho je zmluvnou požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy. Poskytnutie osobných údajov je podmienkou pre nákup v e-shope predávajúceho. Ak kupujúci neposkytne všetky požadované osobné údaje predávajúcemu, môže to mať za následok neuzavretie kúpnej zmluvy.

Predávajúci pri spracovaní osobných údajov postupuje v zmysle Zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov a spracúva iba osobné údaje nevyhnutné na uzavretie spotrebiteľskej zmluvy. Predávajúci spracúva bežné osobné údaje kupujúceho. Osobné údaje kupujúceho sú v informačnom systéme predávajúceho uchovávané po dobu 10 rokov. Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje v online režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, po prihlásení, alebo inou formu (e-mailom, písomne).Osobné údaje môžu byť pre účely plnenia spotrebiteľskej zmluvy poskytnuté tretím stranám – doručovacím spoločnostiam (kuriérom). Osobné údaje kupujúceho sa nezverejňujú.

Predávajúci môže spracúvať osobné údaje na marketingové účely (napríklad pre odosielanie newslettra alebo e-mailov o novinkách, zľavách, akciách a pod.) aj bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Pre tento účel predávajúci spracúva nevyhnutné údaje, ktorými sú meno, priezvisko a e-mailová adresa kupujúceho. Ak kupujúci nesúhlasí so spracovaním údajov na marketingové účely, svoj nesúhlas môže kupujúci kedykoľvek vyjadriť napríklad odoslaním správy na e-mailovú adresu predávajúceho so žiadosťou o odhlásenie z newslettra alebo kliknutím na link uvedený v e-mailovej správe. Osobné údaje využívané na marketingové účely nebudú poskytnuté tretím stranám, taktiež nebudú zverejnené.

Kupujúci môže od predávajúceho požadovať opravu alebo doplnenie neúplných osobných údajov, ktoré sa týkajú kupujúceho. Kupujúci môže žiadať vymazanie jeho osobných údajov alebo obmedzenia spracovania týchto údajov.

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie internetového obchodu môže predávajúci ukladať na zariadení kupujúceho malé dátové súbory – cookies, vďaka ktorým si internetový obchod môže na určitý čas uchovávať údaje o činnosti a nastaveniach (napr. prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a pod.). Internetový obchod predávajúceho používa súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení kupujúceho a pre nevyhnutnú funkcionalitu internetového obchodu, prípadne na marketingové účely. Kupujúci môže všetky súbor cookies uložené v jeho zariadení vymazať a prípadne internetový prehliadač vo svojom zariadení nastaviť tak, aby znemožnil ich ukladanie. V takom prípade bude kupujúci pri opakovanej návšteve internetového obchodu pravdepodobne musieť manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby alebo funkcie internetového obchodu nemusia byť funkčné.

 

X.ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

1.Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na artdesignmaya@gmail.com) , ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

2.Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

3.Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

4.Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.

5.Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.


XI.ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou ak je medzi oboma stranami dohodnuté inak.
2. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok a Reklamačného poriadku v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky.
3. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a inými súvisiacimi právnymi predpismi.
4. Prípadné spory medzi stranami, ktoré nebudú riešiteľné vzájomnou dohodou oboch strán, rozhodne príslušný súd SR. Kúpno-predajná zmluva podlieha slovenskému právu.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.2.2024

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NTBhOTg1